• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 2 آذر 1400
کد مطلب : 146224
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NkJBp
+
-

تازه‌های نشر/  ابرهای ندانستن


ابرهای ندانستن، نوشته «کارمن‌آسویدوبوچر» را صبا ثابتی به فارسی برگردانده و به‌تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.
این کتاب ابر باران‌زایی است، برای هر آن‌کس که جان او چونان کویری تشنه است. نویسنده ناشناس آن آموزگاری استثنایی است. او، صفحه به صفحه، صبورانه توضیح می‌دهد که نیایش مراقبه‌گرانه چیست و چگونه می‌تواند به هرگونه عطش روحی پایان دهد. او از طریق تمرینات روحی و عملی، که آنها را «ابر ندانستن» و «ابر فراموشی» می‌خواند به ما می‌آموزد که بی‌وقفه عبادت کنیم و نشان می‌دهد که مکالمه با آن وجود رازآمیز نه‌تنها ممکن است، بلکه در واقع «آن عمل روح است که بیش از هر عمل دیگری آفریدگار را خشنود می‌سازد.» ابرهای ندانستن و کتاب اندرز سربه‌مُهر در برهه‌ای از نیمه دوم قرن چهاردهم میلادی، عصر بیماری همه‌گیر طاعون، در انگلستان نوشته شدند. میلیون‌ها نفر به طاعون مبتلا شدند و تقریباً نیمی از جمعیت انگلستان مرد. در این میان، مهربانی نیز دچار مرگ تدریجی شد. طاعون فقط یکی از مشکلات قرن چهاردهم بود. از دل طاعون، جنگ‌های خودخواهانه، بی‌نظمی و تبعیض اجتماعی، کلیسای چندپاره و تحولات ناشی از فناوری، نمونه‌های شاخصی از متون نیایشی در انگلستان، به شکل بی‌سابقه و تکرارناشدنی، سر برآوردند. نویسنده کتاب هم خوش‌بین است و هم واقع‌بین و از همه مهم‌تر، توصیفات او از مراقبه نشان می‌دهد، نوشته‌هایش برآمده از تجربه است. این کتاب 335صفحه‌ای به بهای 68هزار تومان منتشر شده است.

  راز و رمز آماده‌سازی‌ ذهنی

بسیاری از ما در محیط کار و زندگی شخصی از خود می‌پرسیم چه کار کنیم که مثل برنده‌ها فکر کنیم و خود را برای آینده آماده‌سازیم؟ ما نیز همچون ورزشکاران حرفه‌ای باید اهداف خود را تعیین کنیم، با موانع روبه‌رو شویم و در رفع آنها بکوشیم.
کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی، با الهام از روش‌های آماده‌سازی قهرمانان ورزشی به شما کمک می‌کند ذهن خود را تقویت و قابلیت‌های خود را فعال کنید و به پیروزی دست یابید. سباستین توماس، نویسنده این کتاب، بیش از 14سال است که با ورزشکاران رده بالا و همچنین مربیان در زمینه آماده‌سازی ذهن کار می‌کند. دیدگاه‌های او درباره مدیریت و پیشبرد ذهن، موفقیت‌آمیز بوده و در بسیاری از زمینه‌ها کاربرد عملی دارد.
راز و رمز آماده‌سازی‌ ذهنی را فرزانه مهری به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات ققنوس در 152صفحه به بهای 25هزار تومان منتشر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید